В умовах стагнуючої економіки аграрії, особливо малий і середній бізнес, шукають нових замовників і більш вигідних постачальників в онлайні. Деталі в дослідженні Allbiz, яке вони надали Agravery.com.

Поточний 2015 рік для аграріїв проходить під девізом приходу в онлайн-торгівлю. За даними міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz, c допомогою якого компанії розвивають бізнес на українському та міжнародних ринках, за рік попит на ринку сільського господарства зріс удвічі. В умовах стагнуючої економіки аграрії, особливо малий і середній бізнес, шукають нових замовників і більш вигідних постачальників в онлайні. А чимало підприємців пробують виходити на ринки інших країн - адже розміщуючись на торговому майданчику, це можна зробити найбільш бюджетно.

 

Які товари в онлайні купували українські аграрії в жовтні?

Лідирували саджанці дерев і чагарників - підприємства роблять закупівлі для посадок, при чому сплеск замовлень спостерігається тільки в жовтні. Минулого місяця найбільше запитували у українських компаній сою, розсаду і картоплю.

Найчастіше замовники зверталися до компаній з Києва та області, а також Одеській, Дніпропетровській, Черкаській та Харківської областей. Втім, регіональна структура попиту протягом року якщо і змінюється, то несуттєво.

Порядку 20% продукції аграрії дрібного і середнього бізнесу продають на експорт. У порівнянні з великим бізнесом цифра невелика, але, впевнені, вона буде рости. Міжнародні компанії все більше цікавляться українським ринком - і не тільки аграрними гігантами. 

Основний попит надходить від підприємств з Росії - 21,4% від експортних запитів. Не дивлячись на геополітику і торгові санкції, частка Росії в експортному товарообігу не зменшилася в 2015 році. Це ще раз свідчить про те, що бізнес прагматичний і, якщо всі умови угоди підходять, готовий співпрацювати з постачальниками і замовниками з будь-якої країни. З досить великим відривом слідує Польща (11,9%), Туреччина (з часткою 6,7%) і Молдова (5,9%). Польські компанії замовляли найбільше ріпаку та макухи. А от серед російських замовників одного товару-фаворита не було - замовлення розподілені рівномірно між усіма популярними категоріями.


Фото www.customs-tv.ru

http://agravery.com/uk/posts/show/agrarnij-onlajn-so-i-skilki-kupuvali-silgospvirobniki-po-internetu-v-zovtni

Представнику!

Міжрегіональний Центр запрошує до співпраці людей бажаючих розпочати власний бізнес!

Всеукраїнська Мережа Заготконтор на сайті надає платформу, ведення інформаційного блогу місцевого представника закріплену за його населеним пунктом!

Кабінет Представника

Пошук